وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

درد جامعه جانبازی

بسم الله الرحمن الرحیم

به_   یادگاری ها _ عاشقان شهدای ایران  :  برسد به دست مدیریت محترم  روابط عمومی  سر دبیری محترم : با تشکر از شما محترمان  و گرامیان عزیز  اگر امکان دارد شکایت مرا چاپ کنید یا از طریق اداری پیگیری کنید از خداوند تبارک و تعالی عاجزانه میخواهم همیشه شما و خانواده گرامیتان را سربلند و سرافراز نگه دارد انشاالله . و اگر امکان دارد فاکس خودتان را به من بدهید تا مدارک زمینم را برایتان بفرستم چون با ایمیل پنجاه تا مدرک با سرعت اینترنت کاشمر که سرعتش بیست است چهار تا پنج ساعت طول میکشد ولی باز هم اگر خواستید میتوانم مدارک مهمش را برایتان بفرستم خدانگهدار شما باد .اجر شما با ابا عبدالله.


از _ داریوش احمد رضا  بهمنیار         جانباز از کار افتاده بسیجی       اولین جانباز کاشمر

کد جانبازی 0919025421   سلام علیکم 29/5/1387

اگر مدارک زمین مرا میخواهید بگوئید تا برایتان بفرستم چون وقتی زمینم را گرفتم همه مدارک زمین مرا اداره اوقاف کاشمر مدارک زمین من را تحویلم دادند و زمین به نام من است و با کتک کاری در زمان مجروحیتم در زمان جنگ از سر زمینم بیرونم کردند و همه آجرها و گچ ها و شن های مرا هم تصاحب کردند و مرا کتک زدند که نزدیک بود دوباره پایم بشکند من چهار سال متوالی یازده تا عمل جراحی داشتم و از

کاشمر همیشه برای عمل به بیمارستان تبریز میرفتم که ریز مدارکش را دارم هم پرونده های پزشکیم را هم پرونده های زمینم را که رئیس اوقاف و بازرس اوقاف و خیلی های دیگر که همه مدارک را مهر و امضاء کردند و من الا همه مدارک زمینم را دارم خلاصه با زور و قلدری زمین مرا از من گرفتند شما اگر مدارک را خواستید بگوئید تا با فاکس یا با

ایمیل بفرستم الان ایمیل شما را ندارم وگرنه میفرستادم شما اگر محبت کنید ایمیل خودتان یا فاکس خودتان را به من ایمیل بزنید من همه مدارک را برایتان میفرستم و حتی سالی یازده ریال هم اجاره برای هر متر زمین در سال 1362 برایم تعیین کردند و من الان هم سالی دو تا سه دفعه در بیمارستان بستری میشوم

خداوند به شما اجر خیر بدهد . انشاالله ( شما را به آن خدائی که برایش نماز میخوانید قسم تان میدهم نامه مرا بخوانید تا متوجه شوید چقدر در حق من ظلم شده است ) و من چون بر اثر اصابت گلوله کالیبر پنجاه که یک نوع ضد هوائی است در لحظه برخورد این گلوله وحشتناک به من شوک به من دست داد و لکنت زبان پیدا کردم البته الان کمی بهتر شدم ولی باز هم وقتی عجله میکنم یا اعصابم خرد میشود به کلی نمیتوانم حرف بزنم و مرا مسخره ه میکنند و ترجیح میدهم سکوت کنم.  


محترمان و گرامیان عزیز _ از شما خواهش و التماس میکنم این کار مرا انجام دهید و شکایت مرا چاپ کنید زیرا حق زیادی از من خورده اند چرا که حق من را زمانی که در آزادی سازی خرمشهر مجروح شدم به خاطر اصابت گلوله کالیبر پنجاه به ران پای چپم که یک نوع ضد هوائی میباشد هفت سال به طور مداوم در بیمارستان تبریز بستری میشدم و از

طریق بسیج اعزام شده بودم و یازده دفعه عمل جراحی داشتم در مدت هفت سال و به همین خاطر چون اکثرا در بیمارستان بستری بودم زمین مرا عده ای زورگو گرفتند زمینی که کمی از مدارکش را برایتان میفرستم همراه همین نامه چون همه مدارک را به خاطر سرعت پائین اینترنت نمیتوانم بفرستم ولی اگر

خواستید همه مدارک را فاکس میکنم چون خیلی زیاد است و خیلی هم مهم است برای شما عالی جنابان چون ثابت میکند زمین مرا به کسی دیگه ای فروختند عزیزان من وقتی که زمینم را به دستور امام جمعه وقت کاشمر حاج آقا محمدیان تحویل من دادند حتی مال الاجاره آن را متری یازده ریال در سال 1362 تعین کردند و رئیس و کارشناس و بازرس اداره اوقاف کاشمر مرا به سر زمینم بردند و زمین را تحویل من

دادند و من چون هر سال برای پیوند استخوان سه دفعه در بیمارستان بستری میشدم در غیاب من عده ای زورگو که با رئیس اداره اوقاف شهرستان کاشمر زد و بند داشتند زمین مرا گرفتند و مرا با کتک از سر زمینم بیرون کردند حتی رئیس اداره اوقاف کاشمر آقای عیدی پور را در سال 1368 دادگاه انقلاب به خاطر خلاف هایش دادگاهی کرد و هیچ

کاری این آقای عیدی پور برای من نکرد غیر از اینکه زمینم را در نبودن من که در بیمارستان به خاطر پیوند استخوان از لگنم به زانویم بستری شده بودم زمینم را به کسی دیگه ای داد در حالی که اگر مدارکم را نگاه کنید که فرستادم متوجه میشوید زمین از من بوده و اینها کار خلاف قانون انجام دادند وگرنه آقای رئیس را

چند سال بعد به جرم رشوه خواری و جرم های دیگه دادگاه انقلاب گرفتند این آقای رئیس که اسمش آقای عیدی پور بود هیچ کاری برای من نکرد و فقط گفت برو شکایت کن شاید چند سال بعد زمین دیگری بتوانی بگیری و شما عزیزان و گرامیان اگر نامه ای به اداره اوقاف تهران و مشهد و کاشمر بنویسید و خواهان احقاق حق من بشوید بسیار ممنون شما

خواهم شد و اگر نامه مرا بخوانید و همین چند تا مدارک مرا ببینید به خوبی متوجه میشوید که چقدر در حق من ظلم شده اگر نامه مرا بخوانید و مدارک مرا ببینید که البته به خاطر سرعت کم اینترنت در کاشمر کمی از مدارک را فرستادم ولی باز هم متوجه میشوید چقدر در حق من ظلم شده و  آدم های زورگو زمین مرا به زور از من گرفتند  شما

را به آن خدائی که براش نماز میخوانید کمکم کنید حق خودم را بگیرم حتما حتما حتما نامه مرا بخوانید تا به خوبی متوجه بشوید چقدر در حق من ظلم شده خداوند تبارک و تعالی اجر شما را بدهد و همیشه در کنار خانواده محترم و گرامی خودتان سربلند و سرافراز زندگی کنید . انشاالله . اصل ماجرا از این قرار است که






باید خدمت شما محترمان عزیز و گرامی عرض کنم اینجانب داریوش احمد رضا بهمنیار ( داریوش بهمنیار )  رزمنده بسیجی در مرحله اول آزاد سازی خرمشهر در محل جاده خرمشهر اهواز در عملیات بیت المقدس در حال پیشروی به طرف دشمن بر اثر اصابت گلوله کالیبر پنجاه استخوان ران پای چپم تکه تکه شد که یازده مرتبه عمل جراحی

روی ران و لگن و زانوی من در مدت هفت سال انجام دادند از استخوان لگن من به ران من پیوند استخوان زدند در چندین مرحله و همچنین گذاشتن پلاتین و پیچ و مهره در ران و زانوی پایم گذاشتند من در آن زمان چون از کار افتاده شده بودم و به مدت هفت سال یکسره و بدون وقفه به بیمارستان تبریز میرفتم برای عمل های جراحی  

های گوناگون که کمی از مدارک اصلی اش را همراه همین نامه فرستادم و اگر لازم بود بگوئید همه مدارک را بفرستم و در همان زمان من به پیش امام جمعه وقت کاشمر حاج آقای محمدیان رفتم و گفتم چون نمیتوانم کار کنم و از کار افتاده هستم به اداره اوقاف کاشمر نامه ای بنویسید و دستور بدهید یک زمینی به مساحت پنج هزار متر به من بدهند تا بتوانم یک کارخانه موزائیک سازی باز کنم چرا که در کارخانه موزائیک سازی قبلا کار کرده بودم و وارد بودم و حاج آقای محمدیان امام جمعه محترم شهرستان کاشمر  

نامه ای نوشتند و مرا به اداره اوقاف کاشمر معرفی کردند و دستور دادند در صورت امکان کار مرا راه بیندازید تا بیکار نباشم که تمام مدارکش را همین الان دارم و کمی از مدارک را همراه همین نامه برایتان میفرستم اداره اوقاف کاشمر هم توسط حاج آقای صادقی مرحوم که کارشناس اداره اوقاف بودند هفتصد متر زمین در بهترین نقطه شهر به من دادند و زیر آن نامه را هم امضاء کردند و مهر زدند و رئیس اوقاف هم امضاء و مهر کرد و حتی مال الجاره زمین را هم تعیین کردند و گفتند این هفتصد متر

برای دفترکارخانه ات باشد و ما دو تا سه هزار متر زمین دیگری برای دستگهای موزائیک سازی کارخانه موزائیک سازی ات به تو تا چند هفته دیگه میدهیم و من هم طبق شاهد هائی که دارم آجر و کارگر و بنا در آنجا گذاشتم و شروع کردم با برادرم به دیوار درست کردن که همه مدارکش را همین الان دارم تا اینکه بعد از یک ماه بعد عمل سوم پیوند استخوان

من در تبریز شروع میشد و من باید خودم را به تبریز میرساندم و حدود دو ماه هم در بیمارستان بستری شدم چون پیوند استخوان داشتم و از لگن من استخوان برداشتند و به ران پایم پیوند زدند و برای آرتروز زانوی پایم هم شش ماه من را نگه داشتند تا زانوی پایم را فیزیوتراپی

کنند خلاصه سال 1362 بستری شدم در تبریز و سال 1363 برگشتم بعد از هشت ماه که به کاشمر برگشتم دیدم چند نفر زمین مرا تصاحب کرده اند و حتی سه تا ماشین های آجرهای مرا هم استفاده کرده اند و من را هم با کتک از آنجا بیرون کردند که نزدیک بود دوباره پایم بشکند چون با عصا راه میرفتم به اداره اوقاف شهرستان کاشمر رفتم و جریان را تعریف کردم و تمام مدارک هایم را نشانشان دادم که شما زمین را به من تحویل دادید چرا زمین مرا به کسی دیگر داده اید ولی فقط گفتند برو شکایت کن شاید تا دو یا سه سال

بعد نتیجه بگیری شاید تونستی حقت را از آن سه تا مرد گردن کلفت بگیری نمیدانم چرا همه آنها طرف آن سه نفر را میگرفتند آن موقع رئیس اوقاف کاشمر آقای عیدی پور بود که چند تا پرونده خلاف داشت که دادگاه انقلاب او را دستگیر کرد البته چند سال بعد در سال 1368 دادگاه انقلاب او را بازداشت کرد تا به کارهای خلافش رسیدگی کنند خلاصه زمین من را از من گرفتند و هر چی شکایت هم

میکردم چون هر چند ماه باید به پیش دکترم در تبریز میرفتم اکثرا در جلسه دادگاه برای من غیبت رد میکردند که نامه هایش را برایتان میفرستم گرامیان و عزیزان محترم شما را به آن خدائی که برایش نماز میخوانید کمکم کنید و اگر امکان دارد شکایت مرا چاپ کنید یا از طریق اداری پیگیری کنید اجر شما را خداوند تبارک و تعالی بدهد اگر شما عزیزان مدارک من را ببینید خودتان متوجه میشوید که زمین را تحویل من دادند و متری

یازده ریال هم اجاره سالیانه تعیین کردند فقط برای گرفتن سند چون وقت نداشتم و باید زودتر عمل میشدم مجبور بودم از بیمارستان که آمدم اقدام کنم چون باید عمل جراحی خودم را انجام میدادم من کمی از مدارک را برایتان میفرستم ولی مدارک پزشکی خودم را که مربوط به همان زمان میشود نمیتوانم همه آنها را به خاطر سرعت پائین اینترنت کاشمر برایتان بفرستم فقط مدارک مهمش را برایتان میفرستم اگر خواستید بگوئید تا فاکس بزنم یا اگر همه مدارک را لازم داشتید آنها را هم ایمیل میزنم حداکثر باید برای هر پنجاه تا

مدراک حدود ده ساعت صبر کنم و چون من هر دو ماهی نامه ای بنیاد جانبازان به من میدادند و من را به بیمارستان تبریز میفرستادند که همه مدارکش را الان دارم و برایتان میفرستم نمیتوانستم کارم را پیگیری کنم چون نصف بیشتر عمرم را در بیمارستان ها بستری بودم و الان هم سالی دو بار به خاطر چرک لگنم بستری میشوم خدا شاهد است الان فقط سپاه پاسداران کاشمر ماهی صد

هزار تومان به من حقوق میدهد که کد حقوقی ندارم و نه پاداش میدهند نه عائله مندی و نه عیدی به من میدهند بنیاد جانبازان کاشمر هم یک ریال هم تا حالا به من نداده به اداره اوقاف که میروم و همه مدارکم را که نشان میدهم میگویند چرا زودتر اقدام نکردی خودشان میگویند همه مدارکت درست است ولی چرا

دیر اقدام کردی نامه های پزشکی نامه های تحویل زمین نامه امام جمعه وقت کاشمر و حدود پنجاه تا نامه و مدرک دارم که خود اداره اوقاف شهرستان کاشمر مهر و امضاء کرده و زمین را تحویل من داده است البته مجبورم  کمی از مدارک را برای شما عزیزان بفرستم ولی اگر خواستید همه نامه ها را میفرستم چون باید فاکس کنم سرعت اینترنت اینجا خیلی خیلی کم است حتی به راحتی امضا و مهر رئیس و

معاون و بازرس و کارشناس اداره اوقاف کاشمر را زیر نامه ها و مدارک من میبینید بس که به اداره اوقاف شهرستان کاشمر در این مدت رفتم و خواهش و التماس کردم فقط مرا دست به سر میکنند  من مقداری از مدارک را همراه همین نامه برایتان میفرستم تا ببینید چقدر

در حق من ظلم شده به خداوندی خدا این قدر وضع مالی من خراب شده که زن و بچه ام به خاطر بی پولی من در تبریز در خانه مادریش زندگی میکند و من هم در کاشمر در خانه پدری ام زندگی میکنم آخه پدرم بچه کاشمر است و مادرم بچه تبریز است و من هم از تبریز زن

گرفتم به خدا خجالت میکشم این حرف را به شما بگویم ولی به همان خدائی که برایش نماز میخوانید پول کتاب برای پسرم ندارم تا کتاب برایش بخرم چون الان در پیش دانشگاهی درس میخواند و به کتاب خیلی احتیاج دارد و دوستانش هم کتابی بهش نمیدهند چون خودشان لازم

دارند من اگر از کار افتاده نمیبودم وضع من اینطوری نمیشد گلوله کالیبر پنجاه فیل را از پا در میاورد چه برسد به یک آدم هفده ساله را به اداره اوقاف کاشمر هم که میروم فقط میگن باید زودتر اقدام

میکردی نه بعد از هفت سال هر چی میگم الان هم که بیست و پنج سال از مجروحیتم میگذره باز هم باید سالی دو تا سه مرتبه در بیمارستان بستری بشوم چه برسد به آن هفت سال که سالی هفت تا هشت مرتبه در بیمارستان بستری میشدم و همه نامه هایش را دارم چه جراحی چه بستری و غیره چون گلوله کالیبر پنجاه گراز را از پا در میاره چه برسه به انسان را ولی اداره اوقاف کاشمر فقط حرف خودشان را میزنند و میگویند

مرغ یک پا دارد حتی قرار شد دو هزار و ششصد متر زمین بعد از چهار سال به من بدهند در عوض آن هقتصد متر که مسئولش هم آقای موحد بود که با آقای موحد با موتور رفتیم و زمین را دیدیم و من موافقت کردم ولی باز هم زمین را به من ندادند الان هم میگویند ما نمیدانیم کدام زمین را میگی هر چی

هم میگم آقای موحد ( یکی از کارکنان اداره اوقاف ) که الان هم در اداره اوقاف خدمت میکنند من را برد سر زمین و زمین را به من نشان داد حتی نمیذارند با آقای موحد حرف بزنم که خیلی آدم خوبی هم هست و حتی یادم است که آقای موحد در سر زمینم به من گفت درسته که این زمین پرت است و اصلا با اون هفتصد متر زمین قبلی تو قابل مقایسه نیست ولی فعلا همین زمین را بگیر و من هم موافقت

کردم نمیدانم چی شد که آن زمین را هم به من ندادند البته تقصیر آقای موحد نبود به خدا نمیدانم از کجا این مسئله آب خورد که پشیمان شدند و همان زمین دوم را هم به من ندادند چهار سال قبل با نامه نگاری فراوان از مشهد دستور دادند که زمین این جانباز را بدهید رئیس وقت آن

موقع اداره اوقاف شهرستان کاشمر در سال 1382 جناب آقای سید رضا غیاثیان بود که الان هم رئیس است و از سال 1380 رئیس اداره اوقاف شهرستان کاشمر بوده اند و الان هم رئیس هستند که آقای رئیس دو نفر را با من فرستاد سر زمینی که بیست سال قبلش آقای موحد به من نشان داده بود ولی هر کاری کردم آقای موحد را با من نفرستادند بلکه دو نفر دیگر را فرستادند که زمین را پیدا کنیم هر چی گفتم آقای موحد زمین را به من نشان داده و بهتر از هر کسی میداند زمین

کجاست چرا که زمین سه گوش بود و دو هزار و ششصد متر مساحت داشت و بعد از بیست سال زمین های اطراف عوض شده بودند ولی گفتند نه شما باید با این دو نفر دیگر بروی که آنها هم فقط در داخل ماشین از مسائل خانوادگی خودشان حرف میزدند و تخمه میشکستند و اصلا دنبال زمین من نگشتند و فقط نیم ساعت با ماشین دور زدیم و برگشتیم و گفتند نتوانستیم زمین را پیدا کنیم در حالی که اصلا دنبال زمین من نگشتند هر چی هم من تذکر میدادم فقط با خودشان حرف میزدند و گوش به حرف های من نمیکردند و حتی گفتند اگر زیاد حرف بزنی از ماشین پیاده ات میکنیم

یک ماه بعد آقای رئیس اوقاف شهرستان کاشمر جناب آقای سید رضا غیاثیان به من نامه ای نوشت که الان نامه را دارم و نوشته بود چون زمین را پیدا نکردید ما نمیتوانیم به شما زمین بدهیم آخه مگه اینها یک ذره هم انصاف ندارند که با زندگی یک انسان این طوری بازی میکنند الان به خاطر مجروحیت پایم نمیتوانم حتی سالی یک بار به تبریز بروم چون پایم اجازه نمیدهد بیست و چهار ساعت در

اتوبوس بشینم با هواپیما و قطار هم پولی ندارم تا بتوانم خودم را به پیش بچه هایم برسانم به خدا الان دوازده سال است از زن و بچه ام جدا از هم زندگی میکنیم و چهار سال اول زندگیمون هم با فروش وسائل خونه خودمان توانستیم زیر یک سقف با زن و بچه ام زندگی کنیم و کمکی که مادرم و مادر زنم به ما میکردند توانستیم چهار سال با همدیگر من و همسرم و پسرم در زیر یک سقف زندگی کنیم  از

شما عزیزان عاجزانه و عاجلانه تقاضا میکنم فکری به حال من بکنید و به اداره اوقاف کاشمر و مشهد و تهران مکاتبه کنید یا دستور بدهید زمین من را بدهند اداره اوقاف شهرستان کاشمر بس که به من دروغ گفته چوپان دروغگو شده هر زمانی یک حرفی میزنند یک زمان میگویند پرونده ات گم شده در حالی که من میگم من همه پرونده ها را دارم و احتیاجی نیست شما داشته

باشید چون امضای رئیس و کارشناس اداره اوقاف و مهر اداره روی تمام مدارک موجود میباشد زمانی هم میگویند برو و دنبالش را ول کن چون ما به تو زمینی نمیدهیم و زمانی هم میگویند باید پول بدهی و در مناقصه شرکت کنی و زمینی از ما بخری فقط این را میدانم که همان زمان که اوایل جنگ بود اینها

مخصوصا رئیس وقت آن زمان آقای عیدی پور علیه من کاری کردند که توانستند زمینی را که قانونا به من دادند و مال من بود از من توسط چند نفر اراذل و اوباش به زور بگیرند و مرا کتک بزنند و به آنها زمین من را بدهند به خدا خودشان هم نمیدانند چی میگویند بس که دروغ تحویل من دادند چرا که خودشان هم قاطی کردند و به کلی فراموش کار شدند بس که دروغ به من گفتند خیلی بد با من حرف

میزنند وقتی به اداره اوقاف کاشمر میروم منتظرن زود از اداره بیرون بیایم و اصلا با من سعی میکنند حرفی نزنند با اینکه همه کارمندان قدیمی اداره میدانند که این زمین حق من بوده ولی اصلا جواب من را هم نمیدهند یعنی به آنها اجازه نمیدهند و مرا پیش تازه کارها میفرستند که از چیزی خبر ندارند شما عزیزان اگر از آقای موحد یکی از کارکنان اداره اوقاف بپرسید همه مسائل را میداند و محل زمین من را هم میداند کجاست ولی رئیس نذاشت او با من به سر زمین بیاید و زمین را پیدا کند حتی به رئیس جناب آقای سید رضا غیاثیان میگویم خوب به فرض هم اگر زمین من پیدا نشود که محال است پیدا نشود شما آقای رئیس در جائی دیگه به من زمین بدهید ولی دریغ از یک ذره همکاری من تا حالا شاید حداقل ده دفعه شکایت کردم و به ادارات نامه نوشتم و خیلی پول اداره پست دادم و تا حالا خیلی زحمت کشیدم تا زمینم را پس بگیرم ولی جدیدا دیگر پولی ندارم تا به اداره پست بدهم تا این که با ایمیل میخواهم شکایت خودم را پیگیری کنم و به همه ادارات تا حقوق بشر و دیوان عدالت اداری و سایت حقوقی دادخواهی و هر جائی که فکر کنید ایمیل میزنم و تا آخر عمرم هم ایمیل میزنم تا حقی که از من خوردید را بگیرم البته شما حق مرا نخوردید ولی میتوانید حق مرا به من برگردانید البته اگر بخواهید و میخواهم ببینم چرا زمین مرا به کسی دیگر داده اند  تازه کتک هم مرا بزنند و در اداره اوقاف محل سگ هم به من نذارند

شما گرامیان و محترمان عزیز را باز هم به همان خدائی که ناظر اعمال ماست قسم میدهم حق من را از اداره اوقاف شهرستان کاشمر بگیرید خداوند تبارک و تعالی همیشه شما و خانواده محترمتان را سربلند و سرافراز نگه دارد و انشاالله هیچوقت هیچ فقری وارد هیچ خانه ای نشود انشاالله.  من هم از کار افتاده هستم و هم نمیتوانم کار کنم آمپول های

کورتون هشتاد و پنج درصد پوکی استخوان برایم بوجود آورده اند زخم معده بسیار وحشتناکی به خاطر خوردن داروهای گوناگون در من ایجاد شده به خاطر زانوی پایم که آرتروز دارم و لگن من که سالی چند مرتبه چرک میکند نمیتوانم بشینم و بلند بشم و بنیاد جانبازان کاشمر هم هیچ کمکی به من نمیکند و فقط سپاه پاسداران کاشمر ماهی صد هزار تومان به من

میدهند که نه کد حقوقی دارم نه عائله مندی و نه پاداش و نه عیدی به من نمیدهند من مقداری از مدارک مهم خودم را برایتان میفرستم همچنین نامه هائی که زمین را به من تحویل دادند هم مدارک پزشکی خودم را هم نامه امام جمعه وقت کاشمر حاج آقا محمدیان را و همچنین نامه هائی که

هر چند ماه در بیمارستان بستری میشدم و خیلی مدارک دیگر هم موجود است که اگر خواستید ببینید برایتان میفرستم فقط دستورش را بدهید تا من بلافاصله بفرستم چه با فاکس یا با ایمیل آن زمان تازه میفهمید که چقدر در حق من ظلم کرده اند نمیدانید فقر و نداری چه بلائی به سر من آورده حتی زنم مرا تهدید به طلاق کرده میگه تو بی عرضه ای و گرنه ما در همچین موقعیتی گیر نمیکردیم شما را به خدای تبارک و تعالی قسمتان میدهم

کمکم کنید و نگذارید زندگی من از هم بپاشد ابا عبدالله ( ع ) اجر شما را بدهد من حقیر که حتی نمیتونم خرجی خانواده ام را تهیه کنم چه طور میتوانم جواب محبت های شما را بدهم غیر از اینکه فقط برایتان دعا کنم که همیشه با خانواده محترمتان سر بلند و سرافراز زندگی کنید و در زندگیتان موفق و پیروز باشید

انشاالله . لطفا از شما خواهش میکنم حق مرا از اداره اوقاف کاشمر بگیرید خدا به شما اجر خیر بدهد و در زندگی و آخرت شما و خانواده گرامیتان را  خوشبخت و رستگار کند انشاالله. داریوش احمد رضا  بهمنیار   ( داریوش بهمنیار)  خدا نگهدار شما باد

فرزند : غلامرضا  _   شماره شناسنامه 69613  _  متولد تهران _   متولد 1342

کد جانبازی : 0919025421  _     کد ملی : 0030766605

ایمیل من darbbahmaneyar@yahoo.com

وبلاگ من www.bahmaneyar.blogfa.com

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 2 شهریور 1387 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب بسیار خوبی داری.
تقاضای تبادل لینک با شما دارم.
اگه مایلید یه نظر تو سایتم بدید.
همچنین سایت ما به یک نویسنده ی خوب مثل شما نیاز دارد.
بازم اگه مایلید یه نظر تو سایتم بدید.
سایت ما:www.apvt.tk
بازدید ما روزی بالای 700 تاست.

امیرحسین دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

من شما رو لینک کردم.
شما هم منو لینک کنین.
دعوتنامه میفرستم.

بسم الله الرحمن الرحیم 5/1/1388
به _ وبلاگ ارزشمند و محترم عاشقان شهدا
با سلام و خسته نباشید به شما عزیزان و گرامیان و همه پرسنل صدیق و زحمت کش این وبلاگ با ارزش و آرزوی سالی نو برای شما و خانواده های محترمتان از شما تقاضای عاجزانه و عاجلانه دارم این نامه مرا چاپ کنید و همچنین به ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی جناب آقای حجت الاسلام گنابادی نژاد برسانید تا این حقیر بتوانم بعد از پانزده سال جدا بودن از زن و بچه ام بتوانیم خانه ای اجاره کنیم و زیر یک سقف زندگی کنیم چرا که من امکاناتش را ندارم برای ایشان ایمیل بزنم و این نامه در رابطه با پرونده جانبازی من نیست فقط خواهش عاجزانه دارم این نامه را به حجت الاسلام گنابادی نژاد رئیس اداره اوقاف مشهد بفرستید امیدوارم همه شما گرامیان عزیز با خانوادهای پاک و محترمتان همیشه سربلند و سرافراز زندگی کنید انشاالله . موفق و پایدار باشید

از _ داریوش احمد رضا بهمنیار _ جانباز از کار افتاده بسیجی _ کد جانبازی 0919025421
با سلام خدمت شما ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی -- مشهد مقدس -- جناب آقای حجت الاسلام گنابادی نژاد محترم و سلامتی و سرافرازی همیشگی برای شما و خانواده محترمتان من چند ماه قبل برای شما ایمیل فرستادم همراه مدارک زمینم و مدارک بستری شدنم در چندین نوبت در بیمارستان و قضیه از این قرار بود که من در سال 1361 در آزاد سازی خرمشهر که از طرف سپاه به جبهه رفته بودم بر اثر اصابت گلوله کالیبر پنجاه به ران پای چپم استخوان رانم تکه تکه شد و هفت دفعه در مدت هفت سال دائما در بیمارستان بودم و عمل های جراحی متعددی داشتم در سال 1362 به دستور امام جمعه وقت کاشمر حاج آقای محمدیان برای این که از کار افتاده شده بودم نامه ای به اداره اوقاف کاشمر نوشتند تا زمینی برای کارگاه موزائیک سازی و سنگ بری به من بدهند و اداره اوقاف کاشمر هم هفتصد متر زمین موقتا به من تحویل دادند و گفتند برای انباری هم خارج از شهر سه هزار متر زمین چند ماه دیگر به شما میدهیم که همه مدارکش موجود میباشد و من در چندین نوبت مصالح ساختمانی ریختم و زمین را کارشناس اداره اوقاف کاشمر حاج آقای صادقی کارشناسی و قیمت گذاری کردند و قرار شد متری یازده ریال در آن زمان سالیانه به اوقاف بدهم و کارشناس اوقاف زمین را تحویل من داد که همه مدارکش را دارم و موجود است و من در حال گرفتن سند زمین بودم که عمل دوم جراحی من و پیوند استخوان من شروع شد و من مجبور شدم به بیمارستان تبریز برگردم و تا هفت ماه هم عمل پیوند استخوان من طول کشید که مدارکش را قبلا برایتان فرستادم و اگر باز هم لازم است دستور بدهید دوباره برایتان بفرستم وقتی به کاشمر برگشتم دیدم عده ای زمین مرا تصاحب کرده اند که شکایت کردم و اداره اوقاف هم میگفت چون سند زمین را نگرفتی ما نتوانستیم کاری بکنیم و من به دادگستری شکایت کردم که آن مدارک هم موجود است ولی هنوز دو ماه از شکایت من نگذشته بود که باز هم مجبور شدم به زیر تیغ جراحی بروم چرا که لگن پایم شدیدا چرک کرد و این عمل هایم تا هفت سال مداوم ادامه داشت و هنوز هم الان برای چرک لگن پایم مجبورم سالی چند مرتبه در بیمارستان بستری شوم حتی در سال 1382 با شکایت و پیگیری مداوم توانستم اداره اوقاف مشهد را راضی کنم که دستور بدهند زمینی دیگری به جای آن زمین به من بدهند که باز هم به خاطر بستری شدنم در بیمارستان نتوانستم دنبالش را بگیرم و همین الان هم میترسم که تا جائی پیش برم ولی در آخرین لحظه باز هم به خاطر بستری شدن مداومم نتوانم مثل قبلا سند زمینم را بگیرم غرض از مزاحمت من حدود چهار یا پنج ماه قبل خیلی ایمیل برایتان همراه همه مدارک تحویل زمین به من در سال 1362 و مدارک های بیمارستانم را برایتان فرستادم و اداره اوقاف کاشمر میگوید باید از مشهد به ما دستور بدهند که به جای آن زمین زمینی دیگری به شما بدهیم بارها از مشهد نامه آمده که وضعیت من را روشن کنند ولی اداره اوقاف کاشمر میگوید شما در آن زمان زمینی را میتوانستید بگیرید و حتی ما زمین را توسط کارشناس به شما تحویل دادیم ولی به خاطر مجروحیتت نتوانستید سند زمین را بگیرید و در کاشمر نبودید چرا که همان زمان من در بیمارستان بستری بودم که همه مدارکم این مسئله را ثابت میکند و اداره اوقاف کاشمر و رئیس محترم ایشان حاج آقای سلمان میگویند الان قانون فرق کرده ولی چون پرونده داری که قرار بوده زمین به تو بدهیم باید از بالا به ما دستور بدهند که یک قطعه زمین به شما بدهیم نه اینکه فقط نامه نگاری کنند که جریان چی بوده و هی از ما توضیح بخواهند و این کار فقط از دست جناب حجت الاسلام گنابادی نژاد محترم ریاست محترم اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ( مشهد ) برمیآید از شما مقام محترم جناب آقای حجت الاسلام حاج آقای گنابادی نژاد عزیز تقاضای عاجزانه و عاجلانه دارم کمکم کنید تا بتوانم زمینم را بگیرم چون الان من از کار افتاده صد در صد هستم و میخواهم با پسرم که بیکار است یک کارخانه موزائیک سازی باز کنیم خدا شاهد است الان زن و بچه ام در خانه مادریش در تبریز زندگی میکنند و من هم در کاشمر در خانه پدری خودم زندگی میکنم و از نداری و بیکاری و از کار افتادگی به خدا اگر از خدا نمیترسیدم خودم را راحت میکردم دیگر پیش زن و بچه ام روئی برایم نمانده بس که بقیه خانواده ام به ما کمک کردند دیگر میگویند ما خودمان هم نداریم یک فکری به حال خودت و زن و بچه ات بکن و بنیاد جانبازان هم با اینکه بیست و پنج درصد جانبازی دارم بعد از بیست و هفت سال تازه یک ماه است که به ما حقوق میدهد و حدود دویست هزار تومان حقوق میدهد بله درست یک ماه است که حقوق میدهد که نه پاداش داریم نه عیدی نه بن و نه کد حقوقی داریم البته رئیس محترم و تمامی پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر خیلی به من رسیده اند ولی برای حقوق مان باید مجلس تصمصم بگیرد الان پانزده سال است از زن و بچه خودم دور هستم نه خونه ای دارم نه میتوانم خانه اجاره کنم پولش را ندارم نه کاری میتوانم انجام بدهم از کار افتاده صد در صد هستم از شما تقاضا میکنم کمکم کنید تا بتوانم این کارگاه را راه بیندازم و خانه ای اجاره کنم و بتوانم بالای سر زن و بچه ام باشم با اینکه بارها نامه و ایمیل مینویسم فقط از استانداری نامه میآید و نامه ای هم به اداره اوقاف کاشمر میرود و اداره اوقاف کاشمر به من میگویند فقط باید بنویسند که زمینی مشابه همان زمین به این جانباز از کار افتاده بدهید تا ما هم بتوانیم زمینت را بهت بدهیم یا میگویند از بالا دستور بدهند که نامه امام جمعه را دوباره پیش امام جمعه ببری تا دوباره نامه بیست و شش سال قبل را تایید کند و به ما بگویند با این نامه جدید میتوانید به این جانباز زمینش را بدهید جناب حجت الاسلام گنابادی نژاد از شما تقاضا عاجزانه و عاجلانه میکنم من را از این وضعیت فلاکت بار نجات بدهید امیدوارم همیشه با خانواده محترمتان سربلند و سرافراز زندگی کنید انشاالله. اگر دوباره به مدارک های من نیازی داشتید دستور بدهید تا دوباره برایتان بفرستم خداوند تبارک و تعالی همیشه پشت و پناه شما باشد. خداحافظ شما. ارادتمند شما داریوش احمد رضا بهمنیار کاشمر _ خیابان مدرس 9 _ دومین کوچه سمت چپ _ پلاک 8 _ تلفن 05328243493 تلفن همراه 09359725407

ایمیل من bahmaneyar@yahoo.com وبلاگ من www.bahmaneyar.blogfa.com










برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد