وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

5 کبوتر گمنام پرواز را به مردم نیاسر آموختند

   

5 کبوتر گمنام دوران دفاع مقدس از سال 1384با حضور خود بر بلندای تپه اول جاده نیاسر شهرستان کاشان، پرواز به سوی حقیقت را به مردم نیاسر می آموزند. 

 

به گزارش نویدشاهد به نقل از بخش ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا در سخنرانی پیش از «عملیات بدر» در جمع رزمندگان اسلام حضور پیدا کرد و به آنها توصیه کرد «از زمانی که آماده می شوید برای عملیات، 70 مرتبه قل هو الله را بخوانید. زمانی که شروع به حرکت می کنید باید لاحول و لاقوه الا بالله العلی العظیم را بگویید و زمانی که می خواهید تیراندازی کنید برای هر تیرتان سبحان الله بگویید».
عملیات آغاز شد و گروهی از رزمندگان اسلام به شهادت رسیدند و گروهی دیگر خواستند که گوشه ای از بهشت روی زمین را با نام، گمنامی خود مزین کنند.
این شهدای گمنام 16 ساله، 14 ساله و 16 ساله عملیات بدر در شرق دجله تفحص شدند و واژه حزین گمنامی را برگزیدند.
این 3 شهید گمنام به همراه «شهید 20 ساله، محل شهادت طلائیه در عملیات خیبر» و «شهید 30 ساله، محل شهادت طلائیه در عملیات خیبر» از سال 1384 بر بلندای تپه اول جاده نیاسر شهرستان کاشان حضور دارند و بارها اتفاق افتاده که مادران، پدران و همسرانی را که گذر عمر و فراق فرزند یا همسر، قامتشان را شکسته است در این قطعه از بهشت حضور پیدا کرده اند.
یادمان این 5 شهید گمنام تاکنون 30 درصد پیشرفت داشته است. در مجموع 239 شهید گمنام در 61 نقطه از خطه ولایتمدار استان اصفهان آرام گرفته اند.

نظرات 2 + ارسال نظر
بی پلاک جمعه 28 اسفند 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://seraheshahadat.blpgfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
اگه یه ذره مثل این روزهای آخر سالی که منتظر روز شنبه هستیم منتظر رسیدن روز جمعه بودیم و اگه یه ذره مثل لحظات آخر سال یعنی لحظه تحویل سال که نشستیم پای سفر هفت سین و منتظریم که تلویزیون اعلام کنه "آغاز سال 1389مبارک" اگه در طول عمرمون فقط یه لحظه این طوری منتظر ظهور آقا امام زمان بودیم غیبت 1140 سال طول نمی کشید و تا حالا اومده بود
پس بیاید در این لحضات آخر سال و لحظه تویل سال این دعامون باشه
الهم عجل لولیک الفرج
انشا الله که سال 89 سال ظهور باشه
عیدتون مبارک
یا علی

شرمنده شهدا دوشنبه 16 فروردین 1389 ساعت 08:35 ب.ظ

بسم رب الشهدا
چند وقتی بود بعد اون اغتشاشات نگران بودم که بعد از آیت الله خامنه ای (حفظهم الله) کی میخواد بشه ولی فقیه که لیاقتش رو داشته باشه اما غافل بودم از اینکه دعا کنم صاحب اصلی بیاد وپرچم اسلام رو روی کره زمین برافراشته کنه
آقاجون منو به خاطر همه اون لحظه هاببخش
آقا دیگه خسته شدیم از این همه فلاکت و بدبختی
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة و النصر و جعلنا من خیر اعوانه و انصاره(ان شاء الله)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد