وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

احمد رضا تمهیدی

بسمه تعالی

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه 

 

خداوند از مومنان جانها و اموالشان را خریداری میکند که در برابرش بهشت برای آنها باشد حمد وسپاس خدای را که به ما توفیق داد تا به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمانه لبیک گفته و در جهاد مبارزه علیه کفار شرکت نمائیم .

معبودا چگونه شکر این نعمت گذارم که به این بنده حقیرت توفیق دادی تا در کنار سایر رهروانت قرار گرفته و راه  و رسم زندگی و چگونه زیستن و چگونه مردن از روی بصیرت و آگاهی انتخاب نمایم

روز ها فکر من این است  و همه شب سخنم

که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

 زکجا آمده ام آمدنم بهر چه بود

به کجا می روم آخر ننمایی وطنم

و نیز با چه زبانی سپاسگذاری کنم  که به ما توفیق دادی تا با ماهیت این دنیا  فانی آشنا شده و کوله بار سفر به سر منزل ابدی را به بهترین و سریعترین وسیله و نزدیکترین ر اه آماده سازیم .

اللهم اسئلک تجعل وفاتی قتلا فی سبیلک تحت رایة نبیک مع اولیائک

ای عزیزان سزاوار نیست انسان خود را مشغول خوشیهای زود گذر دنیا نموده و از خدا غافل باشیم .امروز ما در مقابل شهدای بخون خفته این مرز و بوم و شهدای صدر اسلام مسئولیت سنگینی بردوش داریم ما حافظان خون شهدا هستیم و باید راه آنان را ادامه  دهیم.  انسان باید در دنیا حسین وار زندگی بکند و حسین وار مرگ سرخ را به زندگی ننگین برگزیند . برادران و خواهران  عزیز که در پشت جبهه فعالیت دارید مبادا به منافقین و کسانی که می خواهند خون شهدا را پایمال سازند میدان فعالیت بدهید نگذارید این  کوتاه فکران ضربه به اسلام بزنند و با خون شهدا تجارت بکنند پشتیبان ولایت فقیه باشید و فرمایشات امام را حتما موبه مو عمل نمائید.

ای پدر و مادر عزیز در مقابل مصائب و سختیها مقاومت نموده و استوره صبرو بردباری باشید در شهادت فرزندتان اشک مریزید که عزاداری و گریه زاری باید برای فرزند فاطمه گرفته شود که در صحرای کربلا مظلومانه به درجه  شهادت رسید میدانم که در انجام وظایفم نسبت به شما و سایر برادران و خواهران سستی به خرج داده و خلافی نموده ام میخواهم مرا حلال کنید و از خدا بخواهید که از تقصیرات این بنده بگذرد

                                               خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

 

         جنازه ام چو ببینی مگو فراق فراق

                                                     مرا وصال و ملاقات آن زمان باشد

          مرا به گور سپاری مگو وداع  وداع

                                                        که گور پرده جمعیت چنان باشد

 احمد رضا تمهیدی

نظرات 10 + ارسال نظر
دبیر ریاضی دوشنبه 29 تیر 1388 ساعت 02:56 ق.ظ http://rooydar.blogsky.com/

سلام
جالب بود
به من هم سربزنید و راهنماییم کنین

عدالت طلب پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://www.edalattalabir.blogfa.com/post-99.aspx


مقدمه ای بر چگونگی ادامه راه شهدا!

ذهن زیبا یکشنبه 11 مرداد 1388 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.zm66g.iranblog.com

سلام. با اجازه به پیوندهای وبلاگ این حقیر اضافه شدید. بدرود

خادم الزهرا پنج‌شنبه 15 مرداد 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

چند سالی است نشریه استشهادیون را منتشر میکنیم
اگر مایل به همکاری نصبت به نشر نشریه هستید
تماس بگیرید
۰۹۳۶۶۵۶۱۸۶۱

لیلا جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://lalehayeasemani.blogfa.com

لیلا جمعه 16 مرداد 1388 ساعت 08:40 ب.ظ http://lalehayeasemani.blogfa.com

سلام دوست عزیز
میلاد منجی عالم بشریت مبارک باد
یکی از سایت ها مسابقه وبلاگ نویسی گذاشته منم دارم در این مسابقه شرکت میکنم .
ولی خوب جای کار زیاد دارم
دیدم چه خوبه اگه رقابت داشته باشیم.
بلاگ شما به موضوع مسابقه نزدیکه با موضوع دفاع مقدس.
اگر مایل بودین من رو با نامه لاله های آسمانی لینک بدید.تا منم شما رو لینک کنم.
برای شرکت در مسابقه و اطلاع از شرایط مسابقه وبلاگ نویسی هم میتونین در
http://www.weblog.ganjineha.ir/
ثبت نام کنید.

سعید جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.atashiz.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوست گلم:


وبلاگ زیبایى دارى و مطالبشم جالبه. خوشحال میشم با شما دوست گلم تبادل

لینک کنم اگه مایل بودى منو با نام ▌▌ دنبال خدایى!؟ بیا تووو ▌▌ لینک کن و بعد به

کلبه ى محقر ماسر بزن و بگو با چه اسمى لینکت کنم

منتظر حضورت هستم

یا على

..:::خدانگهدار:::..

مهدی جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.8157.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید لطفا به وبلاگ من هم سربزنید باتشکر

فدای رهبری دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

سلام وبلاک خوبی سری به وبلاک ما بزنین ممنون میشیم http://khaterahbari.blogfa.com

بهناز جمعه 20 آذر 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://ermeyaa.blogfa.com

و تو لحظه ای چشم بر هم می گذاری و حضور بی رحم طوفان را احساس می کنی و احساس می کنی که زیر پایت خالی می شود و اولین شکاف ها بر تنها شاخه ی دست آویز تو رخ می نماید و بی اختیار فریاد می کشی:
- وای بر من!
حسین دو دستش را بر گونه های تو می گذارد سرت را به سینه اش می فشارد و در گوشت زمزمه می کند:
وای بر تو نیست خواهرم! وای بر دشمنان توست. تو غریق دریای رحمتی.
صبور باش عزیز دلم!
چه آرامشی دارد سینه ی برادرف چه فتوحی می بخشد ، چه اطمینانی جاری می کند...
هرروز به خانه ی دلتنگی من بیا تا پا به پای حضرت زینب وارد کربلا شویم...
چشم هایمان را ببندیم و کربلایی شویم...
هرروز دردی را بکشیم که حضرت زینب کشید
هر روز منتظرت هستم
و دوست دارم هر روز حست را برام بنویسی
یا علی
بایست بر سر حرفت زینب!
که این هنوز اول عشق است...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد