وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

فرازهایی از وصیت نامه شهید حسین امانی

((من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله عافمنهم من‌ ینتظرو‌ما بدلوا ‌تبدیلا))

شک نیست که همه ما باید این راه را برویم وبه سوی حق وسرنوشت خویش بشتابیم ،سپاس پروردگار جهانیان را که ابتدای کار ماراسعادت وپایان کار مارا شهادت قرار داد.درودوسلام بر منجی عالم بشریت ونائب برحقش امام خمینی ودرودبر شهیدان گلگون کفن که باخون عزیزشان درخت این انقلاب را آبیاری نمودند.

سلام برخانواده‌‌ام که اینک هدیه ای تقدیم اسلام نمودند،پدرجان از اینکه نتوانستم دین خود را نسبت به شما اداءکنم شرمنده هستم ولی امیدوارم مرا ببخشید ومرا حلال کنید.

پدرعزیزم،صبرکن وخدا را شکر گذار وشما ای مادر:ای آرام بخش وجود،ای مهربان ،ای کسی که زبان من توان سخن گفتن درباره تورا ندارد،وهرچه سعی میکنم می‌بینم سخنی نمی‌توانم بگویم که باآن قدردانی از محبتهای بیدریغ تو بکنم.

مادرجان: ای فرشته خوبیها بعد از من چشمهای معصوم وپاکت را آلوده به اشک مکن،جامه سیاه مپوش ودر حجله دامادی فرزند خطا کار خود ماتم زده مباش وشیر پاکت را برمن حلال گردان وبرایم دعا کن،شاید خداوند از گناهانم بگذرد.

ای جوانان: مبادا دررختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) درمیدان نبرد شهید شد، ای جوانان مبادا درغفلت بمیرید که علی (ع) درمحراب عبادت شهید شد ومبادا در حال بی تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین در راه حسین (ع) وبا هدف شهید شد.

ای مادران: مبادا از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا درمحضر خدا نمی‌توانید جواب حضرت زینب(ع) رابدهید که تحمل 72 تن شهید رانمود،استغفارودعا راازبین نبرید که بهترین درمانها برای تسکین دردهاست وهمیشه بیادخدا باشیدودرراه او قدم برداریدوهرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازندوشماراازروهانیت متعهد جدا نکنندکه اگر چنین کردند روزبدبختی مسلمانان و روز جشن ابرقدرتهاست ،حضورتان را در جبهه های حق علیه باطل ثابت نگهدارید ودر امام بیشتر دقیق شوید وسعی کنید عظمت اورا بیابیدوخودرا تسلیم او سازید وصداقت خود را همچنان حفظ کنید،امروز که دارم این وصیت نامه رامی‌نویسم دریکی از سنگرهای جبهه های جنوب بسر می‌برم ومنتظر دیدار با معشوقم میباشم ،آمده ام چون تشخیص داده ام که تنها جای دیدار با معبوداینجاست ،آمده ام شایدسهمی داشته باشم درریشه کن کردن ضد انقلاب وبیرون راندن متجاوزین ،آمده‌ام تا من نیز در احیاء دین مبین اسلام وبه ثمر رسیدن انقلاب شریک باشیم،در این لحظه خون دررگهایم می‌جوشد ونمیتوانم درست چیزی بنویسم چون مسئولیتی که به عهده گرفته‌ام بر دوشم سنگینی میکند،واز طرفی خوشحال هستم که شاید بتوانم به این صورت کمی ازمسئولیت سنگینی که بر دوشم است اداء کنم ودر پایان از پدرومادرم می‌خواهم که بر مزارم گریه نکنند واگر گریه می‌کنند طوری گریه کنند که دشمنان نفهمند واز پدر ومادرم می‌خواهم که صبور باشند مانند حضرت زینب که تحمل 72 تن شهید رانمود%

وسلام علیکم ورحمته الله وبر کاته      خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار 

   تاریخ :3/10/1365

نظرات 8 + ارسال نظر
سردار بی نشان چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.sardarebineshan.blogfa.com/

بسم الله
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا
اللهم فک کل اسیر
سلام
گرامی باد یاد سردار بی نشان حاج احمد متوسلیان و سه دلیر مرد همراهش، سید محسن موسوی، تقی رستگار مقدم و کاظم اخوان
فقط دعا کن پاى من به مریوان نرسد!)جدیدترین مطلب وبلاگ سردار بی نشان است.
التماس دعا

رحیم یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://shohadaye-rahime.mihanblog.com

سلام
من شما رو با عنوان کلبه عاشقان خدا لینک کردم.
ممنون میشم اگه شما هم منو با عنوان شهدای رحیمه لینک کنید
خداحافظ

حبیب سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

مطالب وبلاگت جالبه - ممنون

فاطمه محمدی سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 09:23 ب.ظ http://basirate-basijy.blogfa.com/

سلام با سلام احترام. برای درج مطلبی در وبلاگ بصیرت بسیجی با موضوع یادی از شهیدان شهید اصغر وصالی و اسماعیل لسانی اگر لفط برفمایید و عکسی از این شهدای عزیز اگر دارید برای ما ارسال بفرمایید خوشحال می شویم.

با تشکر

من پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://manvaeshgh.blogfa.com/

http://manvaeshgh.blogfa.com/ من الله التوفیق

حسین یکشنبه 19 اردیبهشت 1389 ساعت 11:16 ق.ظ http://www.rahiannooor.blogfa.com/

من وبلاگ شما را لینک کردم شما وبلاگ من رو با نام:راهیان نور:لینک کن

سایت گل آباد شنبه 5 مرداد 1392 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.golabad.ir

سلام .سایت گل آباد برای شهدای روستای گل آباد تاسیس شده.ممنون می شیم اگه یه سر بزنید و اگه تونستید کمکمون کنید(دررابطه با خاطرات،وصیت نامه یا مطالب مرتبط با شهدا)
اجرکم عندالله

ابوالفضل جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 07:41 ب.ظ http://abolfazljavandel.blogfa.com

با سلام
واقعا فوق العاده است از شما به خاطر مطالب جذابتون متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد