وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

عکس شهدای هویزه

سلام دوستان در کامنت ها خوندم که یکی از دوستامون در خواست کرده بود عکس شهید علی اکبر رکابساز رو بزارم من خیلی به دنبال این عکس گشتم ولی چیزی بدست نیاوردم اما در عوض گالری عکس شهدای هویزه رو بدست آوردم و با عرض پوزش به دوست عزیزم این مطلب رو برسونم که من باز پیگیر می شوم اما اگر نتونستم پیدا کنم هلالم کنه چون واقعن شهدا یکی و دوتا نیستن همشون هم عزیزن اکثر عکس ها مربوط می شه به شهدایی که آوازشون بیشتر بود و سردار و سرلشکر بودن اما اگه از همون جا تو جنوب پیگیر می شدین و درخواست می کردین حتما عکس ها رو براتون پیدا کرده و تحویل می دادن و من هم باز اشاره می کنم که حتما پیگیر می شم تا شاید از شرمندگی در بیام در ضمن عید نوروز 88 را از طرف خودم و شهیدایی که تو وبلاگم درج شده را به همتون تبریک عرض می کنم و رحلت بانوی ایثار گر انقلاب همسر عزیز امام خمینی رو به شما و بستگان این عزیز تسلیت عرض می کنم . 

 

لیستی از شهدای هویزه : 

 1. سید حسین علم الهدی (دانشجوی رشته تاریخ دانشگاه فردوسی مشهد)
2. رمضانعلی آقایی
3. امیراحتشام‌زاده
4. محمد اسماعیل اعتضادی . عباس افشاری

6. حسن امینی

7. صادق بوعذار

8. محمد بهاءالدین (دانشجوی رشته کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز)

9. خلیل بهاری

10. مهدی پروانه

11. بهروز پورهاشمی

12. اصغر پهلوان نژاد

13. سلیمان تیتئی

14. امیرحسین جعفری

15. سعید جلالی‌پور

16. عبدالمحمد چهارمحالی

17. علی حاتمی (دانشجوی پیرو خط امام)

18. اسماعیل حاج کوهمدانی

19. اکبر حاجی مهدی

20. عباسعلی حبیبی

21. سید محمد علی حکیم (دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه چمران اهواز)

22. حسین خمیسی

23. حسین خوشنویسان (دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه تهران)

24. غفار درویشی

25. محمد دلجو

26. جمال دهشور (دانشجوی رشته علوم دانشگاه تهران)

27. محمد علی رجبی

28. محمد حسین رحیمی

29. محمد حسن رضازاده

30. امیر رفیعی

31. علیرضا رکابساز

32. محمد جعفر روزبهانی

33. حسین زارعی

34. محمد جواد زاهدیان

35. فرخ سلحشور (دانشجوی دانشگاه کرمانشاه)

36. امین سلطانی

37. محمد ابراهیم سمند الدوله

38. علی اکبر سیفی ابدی

39. حمید شاهید

40. محمد شمخانی

41. محمدرضا شمسی زاده

42. محمدرضا شیخ‌الاسلام

43. محمود صالح زاده

44. علی اشرف ظاهری

45. محمد علی عسگری

46. محسن غدیریان

47. محمد فاضل (دانشجوی رشته مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف)

48. حسن فتاحی (دانشجوی رشته فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد)

49. محمود فروزش

50. محمد صادق فروشانی

51. علی اصغر فرهمند فر

52. حسن فلاح نژاد

53. محمود قاسمی

54. قدیر قدرتی

55. محمد حسن (محمود) قدوسی (دانشجوی رشته زبان دانشگاه فردوسی مشهد)

56. مرتضی کاوند

57. مجید کریمی ثانی (دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز)

58. مصطفی مختاری

59. رضا مستجابی کرمانشاهی

60. محمدرضا ملایی زمانی

61. موسوی

62. مجید مهدوی (دانشجوی رشته مهندسی برق)

63. بهروز نوروزی

64. مجید یوسفیان

و شهدای گمنام 

 

 

منبع : سایت ساجد www.sajed.ir

نظرات 20 + ارسال نظر
محمد رضا سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://vesal250.blogfa.com

خیلی قشنگه دستتون درد نکنه

محبین الشهدا یکشنبه 9 فروردین 1388 ساعت 02:09 ق.ظ http://www.chafyeh110.blogfa.com

سلام دوست عزیز
محفل محبین الشهداسال نو را به شما تبریک عرض میکندوبرایتان سالی مملو از برکات معنوی آرزومند است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بنر شما در بیبرد تبلیغاتی محبین الشهدا نصب گرددید
یه سری به ما بزنید واگر قابل بودیم شما نیز بنر مارا در بلاگتان نصب نمایید
ــــــــــــــــــــــــــــــ
همیشه در پناه حق
یا علی مدد

عاشق زهرا سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://yaranmahdizahra.dortinblog.com

سلام واقعآ وب جالبی دارید خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید
اجازه میدید توی پیوندام بذارمتون؟؟
یاعلی

یاس سه‌شنبه 18 فروردین 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://tavafeparastooha.blogfa.com

سلام

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

طواف پرستوها با مطلب جدیدی به روز است

منتظر قدوم سبزتان و استفاده از نظراتتان هستم

یا زهرا [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

gassab چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 01:15 ب.ظ

با سلام و خدا قوت خدمت شما برادر عزیز
امیدوارم در هدفی که در پیش گرفته اید موفق و موید باشید
از سایت خوبتون استفاده کردم
جای خیلی از شهدا خالی توی سایت
بخصوص عکس ، شهدایی که وصیتنامه هاشون هست بهتره یه عکسی هم ازشون باشه به نظرم خیلی بهتر میشه.
برای من همه شهدا عزیزند اما جای خالی سردار شهید اصغر قصاب عبداللهی رو بیشتر احساس کردم خیلی دوست دارم بار دیگه که بهتون سر میزنم مطلبی درباره این بزرگوار هم باشه
در پناه خدای شهیدان سربلند و پایدار باشید.

روزبه چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.hoolydifenc.blogfa.com

سلام
خوب هستید
وب بسیار خوب و مناسبی دارید
من لینکتان می کنم
شما هم اگر دوست دارید بسم الله
و من الله توفیق

خادم الشهدا چهارشنبه 19 فروردین 1388 ساعت 03:49 ب.ظ http://http:/http://yarane-nab.blogfa.com//

سلام واقعا ممنون وبلاگ زیبایی داری.اگه با تبادل لینک موافقی با نام یاران ناب لینک کن و برام بگو با چه موضوعی لینکت کنم.ممنون

با سلام
از شما دعوت می شود تا از وبلاگ شهید دکتر سید محمد علی حکیم از شهدای کربلای هویزه به آدرسssmohamadalihakim.blogfa.com وهمچنین فتوبلاگ این شهید به آدرسhttp://ssmohamadalihakim.multiply.com دیدن نمایید

راهی به آسمان یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://rahibeaseman.ir

:.سوغات زیارت کربلای ایران.:
.: http://rahibeaseman.ir :.

مشتاقی نیا یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://ashkeatash57.blogfa.com

سلام خداقوت به روزم با:رهبرانی که ترور نشدند!

[ بدون نام ] شنبه 30 خرداد 1388 ساعت 02:11 ب.ظ

بعدازاین دست من وزلف چوزنجیرنگار
چندوچندازپی کام دل دیوانه روم

گرببینم خم ابروی چومحرابش باز
سجده شکرکنم وزپی شکرانه روم

اجرتان با امام زمان (عج) ان شاءالله

raz یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام.میتونم ازت یه خواهشی بکنم خیلی ببخشیدا. میخوام یه چیزایی رودرباره شهید حسین زارعی از شهدای هویزه بدونم اما هیچ کجا پیدا نمیکنم شما میتونید پیدا کنید

سید حسین چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://baseratshahid.mihanblog.com

بسم رب الشهدا و الصدیقین
موسسه فرهنگی بصیرت شهید قصد دارد در هفته دفاع مقدس مراسمی به همین مناسبت برگزار کند. و برگزاری این مراسم به تنهایی مقدور نخواهد بود و علاوه بر کمک و یاری شهدا نیاز به کمک و همکاری دیگران دارد از این رو از کلیه برادران و خواهرانی که ساکن مشهد هستند و مایل به همکاری هستند صمیمانه دعوت به عمل می آورد. امید است با همکاری شما عزیزان مجلسی در شأن و خور شهیدان برگزار شود. و بتوانیم با برگزاری یک اینچنین مراسماتی جلوی تهاجم فرهنگی دشمن را بگیریم و جانانه از آرمان های شهدا و انقلاب دفاع کنیم.
برادران و خواهران می توانند آمادگی خود را از طریق شماره تلفن 09388505719 اعلام نمایید
و من الله توفیق

واحدپژوهش مرکز فرهنگی شهدای هویزه دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 05:29 ب.ظ

با ما در تماس باشید:
09197029921

واحدپژوهش مرکز فرهنگی شهدای هویزه چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام
اسامی دقیق شهدای دانشجوی حماسه هویزه:
1.شهید علم الهدی:تاریخ دانشگاه فردوسی مشهد
2.شهیدخوشنویسان:سال چهارم مهندسی دانشکده فنی دانشگاه تهران
3.شهیددهشور:شیمی دانشگاه تهران
4.شهیدسلحشور:شیمی رازی کرمانشاه
5.شهیدحاتمی:دامپزشکی دانشگاه تهران
6.شهیدفتاحی:فیزیک دانشگاه فردوسی مشهد
7.شهیدفروزش:تربیت معلم تهران
8.شهیدمهدوی:علوم پایه انستیتوسبزوار-دوره2ساله
9.شهیداعتضادی:برق انستیتوبرق کرمانشاه-دوره2ساله
11.شهیدقدوسی:جامعه شناسی مشهد
12. شهید بهاءالدین فارغ التحصیل مهندسی عمران روستایی از دانشگاه اهواز می باشند.
13. شهید عباسعلی حبیبی فارغ التحصیل کاردانی اتومکانیک از دانشگاه اصفهان
شهیدان حبیبی و بهاءالدین در زمان شهادت دانشجونبودندوقبلافارغ التحصیل شده بودند.مابقی رادرست نوشته اید.ضمناشهیدان علم الهدی،فاضل،سلحشور وحاتمی در ماجرای تسخیرلانه جاسوسی حضور داشتند.
ردیف های 14 و 61 تان هم اشتباه است وچنین شهیدی نداریم.ردیف44(علی اشرف طاهری)درقیدحیات هستندوشهیدنشده اند.ردیف9 به جای خلیل بهاری، محمدحسین گل بهاری صحیح است.ردیف46هم محسن قدیریان
لطفا موارد فوق را اصلاح و تکمیل فرمایید.باتشکر
09197029921

ye dost شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://mojahedat.ir

سلام بیا عکسای شهدا رو از سایتم بگیرین تو سایتتون بزارین.طراحی از خودمونه
با گذاشتن عکسا تو سایتتون حمایتمون کنین
خدا قوت
یا علی مدد
التماس دعای فرج

برادرزاده ی شهید علی حاتمی سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

جناب آقای گمنام با کمال تشکر به شما میخواستم یک شهید دیگر معرفی کنم 65- شهید علی حاتمی

فاطمه پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1394 ساعت 08:53 ب.ظ http://313farmandeh.blogfa.com

سلام...خیـــــــــــــــــــــلی قشنگ بود.... فقط ازتون یه خواهشی دارم....
ازتون خواهش میکنم...من در مورد شهید محمود صالح زاده که از شهدای هویزه هستند مطالب بیشتری میخوام..چند دفعه هویزه رفتم اما متاسفانه پیدا نکردم...شما اگه میتونید حتما کمکم کنید...خیلی لازم دارم...محل زندگی و اطلاعات مختصر دیگه میخوام...ممنون....بهم خبر بدید لطفا...منتظرم

ریحانه انتظار جمعه 20 آذر 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام ازتون ممنونم.

یک ماه پیش رفته با اردوی راهیان نور رفتم هویزه یک دوست پیداکردم (محمود صالح زاده)دلم براش خیلی تنگ شده بود تا اینکه وبلاگ شمارو پیداکردم

کریمی چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام من عکس شهید رضا مستجابی رو میخوام اگه میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد