وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

احمد رضا تمهیدی

بسمه تعالی

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه 

 

خداوند از مومنان جانها و اموالشان را خریداری میکند که در برابرش بهشت برای آنها باشد حمد وسپاس خدای را که به ما توفیق داد تا به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمانه لبیک گفته و در جهاد مبارزه علیه کفار شرکت نمائیم .

معبودا چگونه شکر این نعمت گذارم که به این بنده حقیرت توفیق دادی تا در کنار سایر رهروانت قرار گرفته و راه  و رسم زندگی و چگونه زیستن و چگونه مردن از روی بصیرت و آگاهی انتخاب نمایم

ادامه مطلب ...

به پسرم واقعیت را بگوئید ...

خاطرات شهید حسین اسلامی راجع به فرزند دلبندش

( معاون طرح و عملیات تیپ مقدس المهدی ( عج ) )

سردار رشید اسلام شهید حسین اسلامی معاون طرح و عملیات تیپ مقدس المهدی ( عج ) در بهمن ماه 1337 در میان عشایر غیور و آزاده شهرستان فسا دیده به جهان گشود.

از مبارزات او بر ضد رژیم ستمشاهی که بگذریم او از اولین کسانی بود که در تشکیل نهاد مقدس سپاه شهرستان و مبارزه با اشرار و قاچاقچیان و مزدوران مناطق ضد انقلاب گام به میدان مبارزه نهاد .

در عملیاتهای متعددی شرکت جست از جمله عملیات کرخه نور ، فتح المبین ، بیت المقدس ، رمضان ، والفجر 1 ، والفجر 2 و 4 ، بدر ، خیبر و بالاخره در عملیات پیروزمند والفجر 8 در جاده فاو – ام القصر بر اثر ترکش خمپاره در تاریخ 26/11/64 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به برادران شهیدش : ستوده ، رفیعی ، الوانی ، جوکار و ... پیوست .

در دفتر خاطرات شهید راجع به فرزند دلبندش می خوانیم :

ادامه مطلب ...

اعتراض وبلاگ خونین شهدا

با سلام به رنگ خون 

 

طی آخرین اخبار از اغتشاشات در خیابانهای تهران و مشاهده کردن ضرب و شتم یک بسیجی توسط چند تن از مردم نادان به ظاهر هم وطن بر خود واجب دانستم این مطلب رو بنویسم : 

 

  • اگر مملکت ایران پیرو خط رهبری است پس رهبر فرزانه انقلاب اعلام کرد آشوب ها را تمام کنید حال وقتی صبح فردای آنروز به گفته رهبر پشت کرده و در خیابانها آشوب به پا می کنند به نظر شما حق با کیست با دولت یا مردم ؟ 
  • من از طرف شهدای این وبلاگ واقعا متاسف شدم به ملت ایران با چنین حرکاتی این واقعا نهایت بی شرمی است که به یک سرباز به صورت وحشیانه حمله کنید واقعا ننگ است سربازی که هم وطن شماست و مادر دارد آیا شما جای او را یک لحظه بر خود تجسم می کنید ؟ 
  • آمریکا و انگلیس و اسرائیل دشمن کهنه کار ایران هستند پس انتظار نداشته باشید آمریکا به نفع ایران حرکتی انجام دهد ، آمریکا دشمن شهدا و دشمن قسم خورده ایران است . 
  • آیا BBC , Cnn اخبار درست تحویل دولت و ملت ایران می دهد ولی دولت و نظام اخبار به نفع نظام ؟ 
  • برادران و خواهران من کسانی که مانند ... در خیابانها در آشوب ها جان خود را از دست داده اند خارج از خط رهبر و ولایت هستند آنها خود را قربانی آمریکا کرده اند چرا اسم آنها را شهید می نامید ؟ 
  • آیا واژه شهید واژه بیگانه ای است ؟ آیا شهید را آمریکا انتخاب می کند ؟ آیا شهید را می توان نام برد در صورتی که پارچه پیشانی بند سبز رنگ یاحسین بر پیشانی شهدا بود اما امروزه بر دستان دختران فاحشه ؟ 
  • آیا اگر شهدا زنده شوند چه جوابی دارید به شهدا تحویل دهید ؟ 
  • من یک جوان ایرانی بر خود واجب می دانم این جملات را به گوش شما برسانم عزیزان گول و وسوسه شیطانی آمریکا را نخورید . 
  • جنگ کاندیدا با کاندیدا یعنی مرگ ملت یعنی پایمالی خون شهدا . 
  • دولت نظام اسلامی وابسته به خون شهدا طرفداری خواهد کرد از این خون های با ارزش و هیچ کس حق پشت کردن به این خون(ها) را ندارد . 
  • اگر الان زنده اید و نفس می کشید در سایه خون شهدا هستند در سایه این نظام است نه در سایه آمریکا و سخنان صدای آمریکا . 

وای بر روزی که امام زمان از پرده زمان گشوده شود و پرچم حق را بر دست بگیرد و انتخاب کند مردان با ایمان را !! 

در انروز جز شرمندگی چیز دیگری نخواهید داشت . به امید پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران