وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

سلام دوباره و عرض شادباش در دهه فجر

با سلام : 

 

با عرض پوزش از دوستان بابت دیر آپدیت کردنم تو وبلاگ و سایت آخه چند وقتی بود سرم شلوغ شده بود نظرات همه دوستان رو خوندم واقعا دستتون درد نکنه واسه اینکه عشق شهدا تو دلتون جاری شده و خواهد شد . 

 

تبریک و شادباش می گم این سی ام سالگرد پیروزی پرافتخار رهبر کبیر امام خمینی و ملت عظیم الشان ایران در برابر طاغوت و سلام و صلوات بر روح پر فتوح آن امام عالی مقام . 

 

عزیزان من خواهشمند هستم حتما نظرات که میدید مبنی بر انتقاد هم باشه من ناراحت نمی شم اگه از مطالب یا ... انتقادی دارین حتما با من در میون بزارین من خوشحال می شم . 

 

در مورد عزیزانی که خواستار تبادل لینک هستن بگم عزیزان آمار بالای 150 تبادل می شود . با عرض پوزش