وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

اربعین حسینی

نظرات 7 + ارسال نظر
عاشق (یه آواره ) جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 11:12 ق.ظ

اول شدم وب قشنگ و توپی داری تبریک

مریم جمعه 16 بهمن 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

دوست داشتم غروب جمعه اربعین یه بیت شعر برای آقا امام زمان بنویسم
عمریست که از حضور او جا ماندیم /در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است که ما برگردیم/ ماییم که در غربت کبری ماندیم

یه نا آشنا شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://fellow.blogsky.com

سلام
به وبلاگتان نگاهی انداختم
خیلی پربار و پر محتواست... واقعا نشان از زحمت و علاقه شماست، علاقه به یاد شهدا
انشاالله دوباره برای خواندن پستهای از دست رفته بر می گردم...
یاعلی

شبکه اجتماعی حامیان ولایت یکشنبه 18 بهمن 1388 ساعت 12:25 ب.ظ http://velayatmadaran.com

زهرا کاظمی دوشنبه 19 بهمن 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://hesekhoobejomeh.blogfa.com

سلام وبت بی نظیره.
من انجمن رادیو جوان هستم و وبلاگم در مورد برنامه های رادیوییه.از دیشب که خوابی رو دیدم تصمیم گرفتم وبلاگم رو وقف شهدا کنم.
کمکم می کنید؟
به من سر بزنید.
تو رو به شهدا کمکم کن.راستی شما برادز زاده کدوم شهیدید؟
یا علی

حسین چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 09:15 ق.ظ http://MMS1.MIHANBLOG.COM

سلام اخوی وبلا گ خوبی داری لینکت کردم شما هم من رو لینک کن یا اگه مایل به تبادل لینک نیستی بیا و نظر بده

سکینه قاسمعلیزاده یکشنبه 25 بهمن 1388 ساعت 06:10 ب.ظ

بنام اوکه داریم ازاوست
واقعا خیلی زحمت می کشید خداوند اجربده ای کاش من هم بتوانم به شماها کمک کنم ای کاش شما مسئول بنیاد شهید آذرشهر می شدید شما ها خیلی لیاقت دارید تا جایی که می توانم این وصیت نامه ها را به نسل جوان می رسانم خوش به حال شما و خانواده شما
ازاذربایجانشرقی - شهر گوگان ۴۵۲۷۳۵۶- ۰۴۱۲

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد