وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وصیتنامه

وصیت نامه شهید مهدی محمّدی خلّص

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

«من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبّنی و من احبّنی عشقتنی و من عشقتنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلی  دیه  فانا دیه»

هر کس مرا طلب کند و بجوید می یابد و هر کس بیابد می شناسد و هر کس مرا شناخت دوست می دارد و هر کس دوست بدارد عاشق می شود و هر کس عاشق شد من هم عاشقش می گردم و هر که را عاشق شدم می کشم و هر کس را که کشتم،پس دیه او بر من واجب می شود و دیه او خودم هستم.

حال که برای لبیک به ندای امام امت راهی مرز می شوم تا اندک خون نا قابل را که در بدنم دارم برای تداوم بخشیدن و آبیاری نهال انقلاب نثار آن کنم لذا وصیتهایی دارم که از شما و خانواده ام و امّت حزب الله می خواهم آنها را در حد امکان انجام دهید و عمل کنید.

مادر عزیزم: این را می دانم که هیچ فرزند صالح و متعهّد قدرت آن را ندارد که بتواند زحمت یک  شب

 مادر را جبران کند.من یکی که نتوانستم در این دنیای فانی از عهده زحماتتان در بیایم و قدمی جلوتر از تو نگذارم و تا بهشت بدرقه ات کنم.

مادرم این حکم قرآن بود که در حسّاسترین لحظات از شما جدا شدم تا به دیار عاشقان بروم،ولی از شما می خواهم مرا حلال کنی و در موقع دعا فراموشم نکنی که همواره رمز موفقیت را در دعای شما می دانم و نیز از شما مادرم می خواهم که بعد از شهادتم گریه نکنی  و صبر داشته باشی تا دشمنان از گریه ات در تبلیغات شوم خود استفاده نکنند با حرفهای خود سعی کن دشمن را به زمین بزن تا نتوانند بلند شود و همچنان دهانشان بسته بماند،سعی کن در تشییع جنازه ام خونسرد باشی و روی جنازه ام شیرینی پخش کن،همچنین مادرم می دانم که برای من خیلی محبت داشتی حال بعد از شهادتم سعی کن بیشتر از محبتی که به من داشتی به همسرم کن و او را به عنوان دخترت دوست داشته باش و نگذار احساس تنهایی بکند و در آخر مادرم از تو می خواهم طوری رفتار کنی که به عنوان مادر نمونه هم در این دنیا و هم در آن دنیا تا مادران دیگر از تو درس بگیرند.

پدر عزیزم:تو علاوه بر اینکه برایم پدر بودی و زحمات زیادی را تحمل کردی و مرا بزرگ کردی و این خط که من میروم تو یاد دادی و تو گفتی که اسلام چیست و از همان دوران کودکی به من فهماندی تا توانستم با همان مقدمه حقایق را درک کنم و دنبال آن حقایــق زندگی خود را فدای آن کنم که آن حقایق را همان

راه سرخ حسین(ع)می دانم.از شما می خواهم که اگر شهید شدم در قطعه شهداء در وادی رحمت دفن کنید و جنازه ام را به مادرم و همسرم و برادر و خواهرانم نشان دهید.و همچنین از تو  می خواهم که چون نخست خبر شهادتم را به شما خواهند داد سعی کن خونسرد باشی و استوار در مقابل ضد انقلاب بایستی و از امر به معروف و نهی از منکر دست برداری و دختر و همسر کوچکم را به فرزندی قبول کن که یتیم نوازی از خصلت پیامبران است.

شما برادر و خواهرانم:میدانید که با شهید شدن برادرتان مسئولیّت سنگینی بر عهده شما نهاده می شود که همواره این مسئولیّت در بین شما تقسیم می شود.

که شما برادرانم سعی کنید چه با قلم شده چه با بیان و چه با سلاح دنباله رو شهیدان باشید تا نگذارید سلاح آنها در روی زمین باقی بماند و از باقی ماندن آنها خدای نا کرده کسانی استفاده کنند و همچنان در خط امام استوار بمانید که رمز موفّقیّت و پیروزی در این راه است و شما خواهرانم چنان حجابتان را حفظ محکمترین سنگر است برای حفظ حریم مقدس اسلام.

و شما دوستان و امّت حزب الله:قدر امام عزیزمان این نعمت الهی را بدانید تا انسانیّتتان را پیدا کنید و جان مالتان را در راه خدا برای امام تقدیم کنید و سعی کنید همیشه در نماز جمعه و نماز جماعت و راهپیمایی شرکت کنید و شعار مرگ بر آمریکا را از ته دل با مشتهای گره کرده فریاد آورید تا نگذارید دشمن از خود حرکتی داشته باشد و هوشیار و آگاه همیشه در صحنه حضور داشته باشید تا نگذارید این منافقان کور دل و از خدا بی خبر نقشه های امپریالیست ها و غیره را پیاده کنند،هرگاه کوچکترین حرکتی دیدید هیچ مهلتی ندهید که پیروزی از آن حزب الله است.

دوستان عزیز و امّت حزب الله سعی کنید هیچگاه در مجالس غیبت شرکت و حاضر نشوید که خدا خیلی بدش می آید همچنین سعی کنید به ساده دلان بفهمانید که ندانسته و نشناخته علیه مسئولین و شخصیّتهای جمهوری اسلامی این یاران صدیق امام چیزی نگویند و قضاوتهای بی مورد نکنند که اینها     میوه های این انقلاب خونین هستند.

سخن دیگری برای همه دارم:این است که حلال نخواهم کرد کسی را که از شهید شدن من استفاده کند برای خواسته ها و کارهای خود چون من به کسی تعلق ندارم،مال خدا هستم و به سوی او رفتم.

(انا لله و ان الیه راجعون)

حال تو همسر عزیزم:این قرآن بود که با حکمی ما را به همدیگر وصل کرد و باز این حکم قرآن است که در حسّاسترین لحظات که ندا می داد ما را از همدیگر جدا کرد،می دانم بعد از شهادتم به تو خیلی حرفها خواهند گفت چه برویت و چه پشت سرت که مثلاً چرا با پاسدار ازدواج کردی،چیزی از مال برای تو نگذاشت امّا از تو انتظار دارم برای آنها جواب دهی که دهانشان خرد شود،و این نیز هست که شاید در این دنیا نتوانستم مزه زندگی را را درک کنیم و امّا امید است که در دنیای ابدی باز هم با هم باشیم و با هم زندگی کنیم به امید دیدار در روز قیامت،و همچنین همسر عزیزم از تو می خواهم صبر داشته باشید و هیچ گاه فکر و غصّه نکنی و از تنها یادرگارم(مهدیه)عزیز خیلی مواظب باشی و در تربیت آن بسیار کوشا باشی و او را طوری تربیت کنی که برای این انقلاب فردی مفید باشد که فرزند شهید است و چنین فرزند چه مسئولیّت هایی دارد.

و امّا تو دختر عزیزم:نمی دانم با چه زبانی با تو سخن گویم و چه ها برایت بگویم،میدانم خیلی آرزوها خواهی کرد نمی دانم قلب کوچک تو چقدر فشار خواهد کشید،روزگار چقدر برایت مشکل خواهد خواهد گذشت،چه لحظه های پر خاطره ای خواهی گذراند،فرزند عزیزم در لحظاتی از تو جدا شدم که هنوز خنده در لبهایت نبود هنوز پدرت را نمی شناسی هنوز اسم بابا را نمی دانستی تا مثل دیگر بچه ها فریاد بابا آمد پیش بابا بدوی امّا فرزندم هرگاه احساس پدر داشتن را کردی خشم و نفرتت را بر مشت های کوچک جمع کن و فریاد مرگ بر آمریکا را سربده و موقعی که بزرگ شدی درس ات را هر چقدر امکان باشد ادامه بده و به این ملّت محروم خدمت کن تا آنها بفهمند که فرزند شهید این چنان می شود و همچنین حجابت را حفظ کن که حفظ حجابت بزرگترین ضربه است برای نابودی دشمنان.

در خاتمه پدرم چون وصی و قیوم تو هستی برابر حکم قانون اسلام و قرآن با همسر و فرزندم و در دگر مسائل شرعی و عرفی رفتار کن.

موفّق باشید

مهدی محمّدی 31/4/61  

  


نظرات 2 + ارسال نظر
شهید عزت شنبه 29 تیر 1387 ساعت 01:59 ب.ظ http://shahidezzat.blogfa.com/

تا حالا شده .قتی به عکس شهیدی نگاه میکنید به این فکر کنید که به چه چیزی فکر میکردند وقتی این عکسو مینداخته
تاحالا شده به افق دیدشون فکر کنید
خیلی عمیقه آدم دنیایی تو نگاهشون غرق میشه
حتما دارن یه چیز متفاوت رو میبینن
همشون خیلی آرومن
زلالی و پاکی تو نگاهشون موج میزنه


من این وبلاگو لینک کردم
اگه خواستی سری بزن

خانم حسن زاده دوشنبه 31 تیر 1387 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.yek_aseman.persianblog.ir

سلام به نام شهدای ایرانی شما لینک زدم
منتظظر شما هستیم و
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد