وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

سایت جدید من

سلام دوستان سایت جدید ما یعنی سایت شهدا راه اندازی شد از این به بعد مطالب هم در وبلاگ هم در سایت قرار خواهد گرفت اما دیگه به صورت کلی تو سایت باید کار کنم حتما در فروم سایت نیز ثبت نام کنید . 

 

www.shuhada.ir 

 

تالار گفتمان سایت

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 1 آذر 1387 ساعت 12:08 ق.ظ http://topmobile4u.blogsky.com

سلام مطالب مفید و سایت زیبای شما باعث شد من بدونه اجازه قبلی لینک شما را در وبلاگم قرار دهم اگر امکان داره لینک من هم به مجموعه دوستان اضافه کنید .
عنوان(بزرگترین مرجع دانلود نرم افزار موبایل)

داریوش بهمنیار چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.bahmaneyar.blogfa.com

شنبه 2 شهریور1387 ساعت: 12:38 توسط:برادر زاده شهید
با سلام خدمت شما جانباز گرانقدر من مطلب شما رو تو وبلاگم دیدم و در وبلاگ قرار می دهم تا همه مطالب شما رو ببینند انشاالله اجرتون با خدا جانباز عزیز ایرانی


با سلام به شما که برادر زاده یک قهرمان ملی هستید کسی که با خون خودش نهال استقلال آزادی جمهوری اسلامی را آبیاری کرد تا الان تبدیل به درخت پهناوری بشه که همه جهان مجبورند در برابر ابهت و اقتدار اون سر تعظیم فرود بیاورند خوش به حال شما و خوش به حال عموی گرانقدر شما براستی که عموی شما خود تاریخ بود اون و امثال آنها بودند که تاریخ را ورق زدند و آنطور که خواستند تاریخ را نوشتند و درود بر شما جوان رشید و دانا و آگاه ایرانی که باعث افتخار ایران و اسلام هستید من به نوبه خودم افتخار میکنم در مملکتی زندگی میکنم که همچین جوانهائی دارد از اینکه به وبلاگ من آمدید و نظر دادید مرا بسیار خوشحال کردید و حقیقتش من باز هم به خودم میبالم که برادر زاده محترم یک شهید برای من حقیر نظر داده و اگر دیر جواب پیغام شما را دادم ببخشید من چند وقت بود درگیر بیمارستان بودم خدانگهدار شما باد و از خداوند تبارک و تعالی همیشه میخواهم در کنار خانواده محترمتان سربلند و سرافراز زندگی کنید خداحافظ شما یا علی داریوش بهمنیار

حسین چهارشنبه 13 آذر 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://karbalay6.blogfa.com/

خسته نباشی اخوی .افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد