وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

گالری عکس

 

سلامی دوباره دارم خدمت شما دوستداران :

  • بالاخره فتوگالری سایت راه اندازی شد امیدوارم از دیدن عکس شهدا لذت کافی رو برده باشید .
  • لینک ورود به گالری :
  • :://:: ورود به گالری ::://::

نظرات 20 + ارسال نظر
محسن الهی سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

اجرتان با ولی عصر ارواحنا فداه

محسن الهی سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

اجرتان با ولی عصر ارواحنا فداه

یحیی پور شنبه 20 بهمن 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

شهیدان تنها واژه تنهایی
این شماره شناسنامه فرزندانروح الله است

ابوالفضل دوشنبه 22 بهمن 1386 ساعت 08:22 ب.ظ

با سلام
عکس های شهدای عملیات کربلای چهار رو می خواستم در ضمن اگه ممکنه عکس یا فیلمی که صلیب سرخ از اسیران ایرانی گرفته بود رو اگه ممکنه روی وب لاگ بگزارید

امین سه‌شنبه 23 بهمن 1386 ساعت 06:41 ب.ظ

ما هر چه داریم از شهدا داریم

یک بسیجی دوشنبه 26 فروردین 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.sepahi.blogfa.com

سلام دوست عزیز.

وبلاگ بسیار زیبا و جالب شما را دیدم و بسیار لذت بردم.

خوشحال میشم اگه به من حقیر هم سری بزنید و با نظر خوذتون من را راهنمایی کنید.
چنانچه با تبادل لینک موافق بودید به من اطلاع دهید.

انشاالله موفق باشید

محب شهدا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1387 ساعت 01:20 ب.ظ

نمی توانم شهدا را وصف کنم فقط میتوانم بگویم شهیدان را شهیدان می شناسند

حمیده سلیمانی جمعه 13 اردیبهشت 1387 ساعت 07:05 ب.ظ

از شما سپاسگذارم و از خدا میخواهم به حق شهدا همه ما را از رهروان راه شهدا قرار دهد و برای همه شما ارزوی سعادت و بهروزی دارم اجرتان با شهدا

حسین شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 12:48 ب.ظ

مگه حاج احمد متوسلیان شهید شده که شما با اطمینان او را شهید خطاب می کنید.

علی ب شنبه 15 تیر 1387 ساعت 03:53 ب.ظ

میدونی ما هم رفتیم جایی که شهدا شهید شدن به خودم گفتم ای کاش نرفته بودیم چون ان جا زمانی باید بری که شهید شی اگه لیاقت شهادت نداشته باشی اصلاباعث خجالت و ناراحتی شهدا میشی مگه بین ادم خوب وبد نباید فرق باشه

فرزاد گلبرگ رودبار جمعه 17 آبان 1387 ساعت 01:42 ب.ظ

فقط بگم انان رفتند که ماها ادم بشیم مسولین امروز باید بااین امکانات بیت المال که در دست دارند بدانند اتش جهنم برایشان با این ابزار هادروست نکنند شهدا رفتند که ما حداقل مقداری هم به راهشان ادامه بدیم والله فردای قیامت جلوی مان را میگیرند

سلام بر شهیدان چهارشنبه 25 دی 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 7 بهمن 1387 ساعت 10:20 ب.ظ

سمیرا چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://http:/web/email

اسیه اسماعیلی شنبه 1 فروردین 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

با عرض سلام از وبلاگ خیلی خوبتان تشکر می کنم و اجرتان با شهدا یه در خواستی داشتم من سه سال پیش به اردوی راهیان نور رفتم و عجیب به شهید علی اکبر رکابساز از شهدای هویزه علاقه مند شدم و سه سال هست که به دنبال عکس این شهید بزرگوار می گردم و پیدا نکردم شما را به شهدا کمکم کنید تا عکسی از این شهید بزرگوار پیدا کنم .خواهش می کنم خواسته این جانب را رد نکنیدو به ایمیل خودم بفرستید تا عمر دارم دعاتون میکنم . یا علی

زینب سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام مچکر ازوبلاگ خوبتون ان شاا... باشهدامحشورشوید

مجتبی چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام دوست عزیز
واقعا خسته نباشی
میخواستم اگه میشه تمام این عکس ها را به ایمیل من بفرستید یا در وبلاگ قرار بدهید.
واقعا ممنون میشم

رضا حسنی چهارشنبه 21 بهمن 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://reza-h@LIVE.COM

نمی دونم چه طوری وارد البوم عکسها شوم

مریم سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://dokhtaraneabadi.blogfa.com

اگه وقت کردم قسمت های از وصیت نامه شهید فاتحی رو براتون میزارم داییمن!!

هادی سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام عکسی که درحال کوتاه کردن مو هستند خیلی خیلی شبیه به دو دایی شهیدم هستند ازتون تمنا میکنم اگر اسمشون رو میدونید برام پیامک کنید تا مطمئن بشم ودل مادر شهیدی رو شاد کنید اجرتون با امام حسین(ع)شماره09199142270

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد