وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

وبلاگ شهیدان / خاطرات / پیام شهدا / زندگینامه / وصیت نامه /

وصیت نامه / الهی نامه / زندگینامه / پیام شهدا / عملیات ها / عکس های شهدا/یاد و خاطره شهدا/۸ سال دفاع مقدس / پیام شهدا

نظرات شما عزیزان

عزیزان در این پست عاشقانه مشتاق نظرات شما هستم اگر عاشقانه مطالب شهدا را می خواهید و دوست دارید بخوانید زندگینامه یا وصیت نامه هر شهیدی رو خواستید من برای شما می زارم در پست بعدی وصیت نامه پسر خاله عزیزم که عمه نوه شهید حسن مصباحی بود که این پسر خاله گل من هم  مثل دیگر شهید ها به این درجه پر فتوح نائل گشته است .

 

عزیزان و دوستداران شهدا این وبلاگ قصد دارد شهدا را در جهان به همگان بشناساند از صمیم دلم می خوام منو کمک کنید تا همگی باهم بتونیم این عزیزان که الان داره خونشون پایمال می شه اجازه ندیم همون ایرانی هستیم و عاشق شهدا امروزه تهاجم فرهنگی از طرق مختلف داره شهدا رو از فکر همه پاک می کنه اما با وجود ما جوانان کسی همچین حقی رو نداره درسته سخته اما هر کاری ممکنه اما یکم تلاش می خواد پس عاجزانه دوست دارم هر عکس ، مطلب ، مقاله و... از شهدا داشتید بگید در وبلاگ بزاریم به گوش و چشم همه برسه ممنون از لطف شما عزیزان . چند تا عکس هم آماده کردم که در پست بعدی براتون می زارم به خدا وقتی عکس ها رو آماده می کردم اشک چشم هامو پر می کرد می گفتم ببین این ها کی بودن چی کار کردن ما چی کار می کنیم ما کی هستیم ؟ انشاالله خدا یاور ما باشه اون ها به هدفی که خواستن رسیدن ما هم باید رهرو اون ها باشیم بتونیم ماهم مورد رحمتشون قرار بگیریم .

اونا الان زنده اند ما مردیم مائی که دنیا چشمامونو کور کرده آخرتمونو نمی بینیم خدا خودش گفته شهدا زنده اند کسانی که می گند شهدا مرده اند در واقع مرده خودشنانند . به امبد روزی که همه شهید باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد